Prednáška na tému biznis štýl mužov a žien.
Odborný lektor v oblasti krásy - Lic. Marta Gejdošová - prednáša na témy: imidž v praxi, dôležitosť prvého dojmu, celkový vzhľad, základné pravidlá pri vytváraní šatníka, zladenie konfekcie a odevných doplnkov, neverbálna komunikácia a pod.
Zameranie a rozsah prednášky bude prispôsobený na mieru cieľovej skupiny. Radi vám navrhneme optimálne riešenie.
Profil lektora Marta Gejdošová
• V biznise s krásou pôsobí od roku 1998
• Pôvodným vzdelaním ekonóm
• Certifikovaná maskérka - vizážistka
• Vzdelanie a oprávnenie na vykonávanie práce kozmetičky a štátna skúška z kaderníctva.
• Ukončila vysokoškolské štúdium manažmentu a marketingu na Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu v Łodži s titulom Licencjat, skrátene Lic. (r. 2010)
• Prevádzkuje vlastný salón krásy SHARMANT studio v Bratislave (od r. 2003)
• Autorka 2 kníh “Krása nemusí byť vecou náhody” (2004) a “Krása nie je vecou náhody” (2013)
• Ako prvá na Slovensku začala publikovať “zmenárne” so sprievodným textom a obrázkami pred a po zmene imidžu (od r. 2002)
• Člen World Bodypainting Association (od r. 2011).
• Prezidentka Asociácie Bodypainterov Slovenska
• Autorka a umelecká vedúca projektu BODY ART SHOW - najväčšej exhibície umenia maľovania na telo na Slovensku
V súčasnosti aktívne pôsobí vo svojom salóne krásy, venuje sa svojej produkčnej spoločnosti a maľovaniu na telo. Okrem toho pôsobí ako lektor vzdelávacích programov zameraných na krásu, imidž a prvý dojem. Spolupracuje s rôznymi médiami a pravidelne vystupuje v televízii.
ImageUp je zameraný na tvorbu osobného imidžu. Je určený pre všetkých, ktorí reprezentujú svoju firmu v priamom kontakte s klientom a potrebujú pritom pozitívne zapôsobiť.
Kurz je možné viesť formou prednášky pre väčšie skupiny alebo interaktívnou formou pre menšiu skupinu 4-10 účastníkov, vrátane praktickej časti.
Určený je pre ženy alebo mužov, prípadne zmiešanú skupinu. Obsah kurzu bude prispôsobený na mieru cieľovej skupine a môže pozostávať z týchto modulov:
Z čoho pozostáva imidž – základné zložky imidžu
- Celkový vzhľad /farebná typológia v odievaní, úprava účesu, ženy mejkap/
- Reč tela, neverbálna komunikácia – jej vnímanie a identifikácia
- Vystupovanie
- Formy komunikácie a prezentácie
- Povesť
- Doplnky
Imidž v praxi
- Základné pravidlá pre vytváranie šatníka
- Upravenosť (účes, pleť, ruky, nechty, kozmetika, ...)
- Prvý dojem
- Spoločenská etiketa (pozdrav, oslovenie, podávanie rúk, prednosť, ...)
- Ako sa správať pri rôznych spoločenských udalostiach (recepcia, vernisáž a pod.)
- Estetika zovňajšku
Farebná typológia
- analýza farebnej typovosti
- individuálne poradenstvo v oblasti výberu farieb odevov
- využívanie efektov farieb na rôzne príležitosti
Biznis garderóba
- štýl oblečenia
- ako byť vždy vhodne upravená
- výber doplnkov
- čoho sa vyvarovať pri zostavovaní garderóby
- úrovne obliekania
Praktická časť - Malá škola líčenia
- určenie farebného typu a výber najvhodnejších farieb
- výber make-up, prípadne miešanie make-upu
- korekcia tváre
- nanášanie pleťového púdru
- úprava lícenkou
- úprava obočia
- postup pri maľovaní očí a úst.
Miesto a termín: dohodou
Rozsah trvania kurzu: 1-8 hodín
Počet účastníkov: 2 – 50